M
Deze review is verzameld via WebwinkelKeur en is herleidbaar tot een aankoop bij Beddencenter.nl, wat wijst op een authentieke ervaring.
Hoe we reviews verifiëren
Hoe we reviews verifiëren
Het bed was te gewikkeld
Lid van WebwinkelKeur sinds 2020
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
Het bed was te gewikkeld
bestelling was snel .en goed. over het matras super te vrede. na 3 jaar zoeken naar 1 matras voor mijn rug heb ik het gevonden bij deze winkel en goede servies
Snel en correct verzonden. Alleen PostNL “verloor” een hele dag…
Top service en bed is prima
Top vouwbed alleen jammer van de sluitstrip waarom geen klem
Telefonisch info gevraagd goed en netjes te woord gestaan en snelle levering