2 matrassen besteld. Dan komt er maar eentje aan. De bezorger zegt dat de pakketten te groot zijn om in 1 keer te leveren. Nu 4 dagen later nog niks bezorgd. Kan in theorie gebeuren. Maar als ik dan beddencenter.nl bel dan krijg ik (op 11 juni) te horen dat ze tot en met 1 juli niet bereikbaar zijn ivm verhuizing en vakantie. Klachten kunnen dus niet afgehandeld worden???? Heel slechte PR. Moet ik maar zien dat ik mijn geld of matras nog terugkrijg. update 20 juni: inmiddels meermaals contact gehad. Ik krijg het gevoel dat ik door Beddencenter aan het lijntje wordt gehouden. Beloftes om het alsnog op te sturen worden gemaakt maar niet nageleefd. Dat werkt extra frustrerend.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2020
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Roy Sneijder
- Sake
Prima bed, snel geleverd!
Hoe zou je Beddencenter.nl beoordelen?
- Marijke De Mesmaeker
Snelle levering, zalige matras! Aan te bevelen!
- albert van hoof
De kleur was niet correct. ik wit in plaats van blauw aan gekregen .
- Samantha
Pakket niet binnen gekregen bij post nl. al drie keer een andere tijd en dag gekregen. Vrij genomen aangezien het een matras betreft. Na contakt proberen te leggen geen gehoor. Baal hier goed van ! Dit kost me bakken vol geld.
- Diny Heuckeroth
Moet zeer lang wachten op uitsluitsel over foutief geleverd artikel.