Voor het eerst hobby materialen besteld, maar gaat zeker niet de laatste keer zijn! Het was met zorg ingepakt en verpakt en ook vond ik een lief cadeautje bij mijn bestelling. Dank jullie wel! Groetjes, Annet.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2020
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Annet Ram
- Diana Van Opzeeland
Voor het eerst iets besteld, vanaf vakantie adres in buitenland en zag dat het binnen 2 dagen bezorgd was, top!!
Hoe zou je De hobbystudio beoordelen?
- Wendy Middendorp
Hele goede service .
- Yvonne v Hoof
Super snel geleverd, keurig verpakt! En een heelq leuk cadeautje.
- Marianne Alblas
Snelle levering en ruime keus
- Sonja Kronenburg - da Silva
Snelle levering