Eind december bestelde ik mijn Beautybox bij Styletone. Ik maakte mij zorgen omdat ik, buiten de eerste aankondiging van DHL dat ze een pakje verwachtten, geen verder nieuws meer kreeg. Ik mailde hierop naar Tamara, die dit bekeek met het magazijn en DHL en wist te melden dat het pakje bij hen vertrokken was en dat het tot 14 dagen kon duren en mij geen zorgen moest maken. Het was natuurlijk druk met eindejaar en de sneeuw, dus alle begrip. En inderdaad na nog enkele dagen te wachten kwam mijn pakje toe. Er bleek een verkeerd product in te zitten, maar ook dit werd keurig en snel rechtgezet!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2020
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Kathy S
- Aleksandra
Echte aanrader voor vrouwen die verwend willen worden. Zitten leuke en dure dingen tussen
Hoe zou je Styletone beoordelen?
- Maartje Van der zandt
Ik heb op 3 januari de bestelling geplaatst voor de box. Echter nog steeds heb ik de box niet ontvangen. Dit stelt me teleur. Erg jammer!
- Joke van Hal
Mijn bestelling van 28 december 2025 us steeds niet binnen
- Wilma van Berkel
Super fijne producten snel geleverd en probleem meteen goed opgelost
- ClairevH
Prachtige producten en een geweldige inhoud, maar wat mij deze keer echt opviel was de service. Door een fout bij DHL dreigde mijn kerstcadeautje te laat te komen. Liset van StyleTone heeft me echter super geholpen en het tijdig opgelost. Echt een aanrader als je van mooie producten én goede service houdt!