Je bestelling wordt met zorg ingepakt, een echt cadeautje om te ontvangen!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Kimmy den Otter
- Kim van Venrooij
Haar borsteltje besteld, levering was binnen een aantal dagen via brievenbus pakketje. Hierdoor waren de haren van het borsteltje wel wat scheef getrokken, doordat het te weinig ruimte had in de envelop. Gravering was erg mooi
Hoe zou je Deco Moda beoordelen?
- Annemarijn Hiemstra
Super leuk haarborsteltje voor onze dochter besteld met naam! Zat zelfs een leuk zakje omheen met haar naam :-)
- Niki Ebbers
Erg leuke en mooie spullen
- Petra Van Es
Mooie producten en snelle levering
- Nikki Hakkesteegt
Goede communicatie en alles netjes verpakt