Top service en super vriendelijk! Voor herhaling vatbaar.
Lidmaatschap geannuleerd
Lidmaatschap per 2025 stopgezet
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Sarah De Cooman
- Marij Jansen
Goede service
Hoe zou je Keutel & Ko beoordelen?
- Netty Bouman
Super snelle levering en erg netjes
- Samra Musovic
Goede service, snelle levertijd (zelfs de gepersonaliseerde hooizak). Heel leuk ingepakt ook! Een tip: het zou fijn zijn als er grotere maten hooizakken beschikbaar zouden zijn.
- Katsiaryna Kanavalionak
Uitstekende producten, mooi verpakt.
- Marlot Bruggink
Dribbel is weer helemaal blij met haar bestelling! De bestelling was heel mooi verpakt met hooi en een extraatje erbij. En er zat zelfs een persoonlijk geschreven briefje bij, enorm leuk! Bedankt voor deze bestelling!