Mijn bestelling is snel en superleuk verpakt verzonden, het was cadeautje om uit te pakken
Lidmaatschap geannuleerd
Lidmaatschap per 2025 stopgezet
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Jael de Klerk
- Melanie Doré
Goede snelle service. Mijn bunnies zijn iedere bestelling weer blij.
Hoe zou je Keutel & Ko beoordelen?
- Chantal
Goede kwaliteit en leuk, maar vooral origineel verpakt met een persoonlijke boodschap!
- Ezra kuzatshi
Super snel verzonden. Daarbij had ze er een handgeschreven berichtje bijgeschreven!
- Tessa Maessen
Snelle levering met een leuke tekst op de factuur!
- Hilde Deryckere
Heel vlotte en snelle afhandeling!