Bestelling netjes ingepakt, goede service en zeer leuke artikeken!
Lidmaatschap geannuleerd
Lidmaatschap per 2025 stopgezet
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Jessica Nijenhuis-Jonker
- Esther Koure-Eijgenraam
Leuke artikelen en goede snelle service!
Hoe zou je Keutel & Ko beoordelen?
- Sylvia Brom
Vriendelijke snelle service en geweldige producten!
- Marinda Tromp
Goede service en snelle verzending. Er zat ook nog een persoonlijk bedankje bij, dat is natuurlijk erg leuk :)
- Michelle Fokkens
Levering was naar wens. Leuk verpakt met hooi en wat extra lekkers voor mijn konijnen.
- Wesley Van heesch
Heel vriendelijk goede service en mooie producten