Snelle goede levering met een attentie erbij
Lidmaatschap geannuleerd
Lidmaatschap per 2025 stopgezet
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Nicole Vogels
- Soumia Balguid
Zoals altijd super! Snelle levering, leuk ingepakt en kleinigheidje erbij is altijd leuk!
Hoe zou je Keutel & Ko beoordelen?
- Anneke Jongman
Snelle levering en top producten. En altijd een leuk extraatje bij de bestelling. Aanrader dus
- Sarina Kuipers
Kundige eigenaar met goede producten en een snelle levering.
- Denise Haasbroek
Hele snelle levering, leuk ingepakt en dan ook nog eens een persoonlijk briefje erbij! Hele fijne webshop, aanrader!
- NJ Morrien
Mega leuk pakket, snelle levering, leuk contact met de verkoper!