Uitstekende service, snelle en zorgvuldige levering en kwalitatief goede producten!
Lidmaatschap geannuleerd
Lidmaatschap per 2025 stopgezet
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Miranda Tigelaar
- Kim Carbijn
Supergoed geholpen toen ik verkeerd had besteld.Snelle levering,leuke spullen echt een aanrader!😃
Hoe zou je Keutel & Ko beoordelen?
- Kim Wienen
goede levering goed verpakt er leuk met het hooi er in met kruiden ze vonden het heerlijk. alleen leek de hooizak wel groter op de foto dan dat ik had verwacht
- Cindy
Snelle levering, goed geholpen.
- Liza Weber
Hele goede service! Met een leuk handgeschreven briefje erbij en nog een snack voor de konijntjes. Het was een feestje om uit te pakken! De hooizak is mooi en word hier volop in gebruik genomen.
- Angela van Duyvenbode
Snelle levering, verstuurd als een waar "kadootje"! Erg persoonlijk