Gewoon leuk en een mooi cadeau om te geven
Lidmaatschap geannuleerd
Lidmaatschap per 2025 stopgezet
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Ad Mertens
- Melissa Geerts
Zeer snelle levering, super goed en mooi verpakt. Persoonlijk kaartje erbij. Heerlijk!
Hoe zou je Keutel & Ko beoordelen?
- Anouk Vd Boogaard
Geweldige service! Vriendelijk personeel en snelle levering!
- KIM HARTEMBERG
Super snelle service! Topkwaliteit! Extra geschenkje erbij gekregen
- Sylvana Tichelaar
Snelle levering en een leuke persoonlijke tekst op de pakbon!
- Kristel Arts
Aardige verkoopster, leuke spulletjes en heel blij mee!