Goede service met een persoonlijk tintje.
Lidmaatschap geannuleerd
Lidmaatschap per 2025 stopgezet
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Anne Scholten
- Mieke Bultje
Snel en goede service
Hoe zou je Keutel & Ko beoordelen?
- Yvette de Jong
Snelle levering, klein extratje, lief persoonlijk briefje erbij. Heel tof pakket om aan te krijgen!
- Nathalie Willems
Snelle service. Mooie producten
- Monique Josette de Roock
Ik heb 3 paspoorten gekocht voor de konijntjes. Ziet er heel leuk uit en nog bedankt voor de wortelsnoepjes.Konijnengroeten van Bommel,Pluk en Puk.
- Angela
Goede service en snelle levering