Snelle goede service. Goede producten
Lidmaatschap geannuleerd
Lidmaatschap per 2025 stopgezet
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Sylvia Brom
- Kirsten Ligtvoet
Goede service, leuke en lekkere producten voor de nijntjes.
Hoe zou je Keutel & Ko beoordelen?
- angelique van Gemert
geweldige service!
- jolanda van deursen
Snelle levering, hele leuke hooizak, met een lieve traktatie , voor de nijntjes, netjes verpakt
- Malou Snoek
Geweldig! Mooi ingepakt met extra's en een persoonlijk berichtje bij het pakket!
- Anoeska van der Velde
Geweldige service, leuk en netjes verpakt, producten goede kwaliteit.