Snelle levering en een leuke verrassing bij de bestelling!
Lidmaatschap geannuleerd
Lidmaatschap per 2025 stopgezet
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Martijn Boeser
- Lucas Anker
Uitstekende service. Mooi product. Handgeschreven briefje bij het pakketje om het helemaal af te maken. Aanrader.
Hoe zou je Keutel & Ko beoordelen?
- Joke Roskam
Nette service en keurig in gepakt .
- Anneke Jongman
Snelle afhandeling van de bestelling en leuk ingepakt
- Christel Verhoeven
Goede service!!!
- Marlot Bruggink
Snelle verzending van de producten. De hooizak zag er erg gaaf uit! Precies zoals werd vermeld op de website. Ik was erg blij met mijn producten! De producten waren erg origineel ingepakt met schattige details en daarnaast zat er nog een persoonlijk berichtje bij de bestelling, super leuk!