Ik ben meestal tevreden maar deze keer was de kleding heel erg gekreukt
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- ⁷Betty Schoenmaker
- Harriet van Londen
Snel geleverd en netjes verpakt
Hoe zou je MAX25 beoordelen?
- Bep Flothuis-Jongmans
Toen ik in den Haag woonde ging ik elke week naar Fahrenheit straat Wij wonen nu in Drenthe sinds 3 jaar en nu bestel ik en wordt het opgestuurd Leuke kleding ook leuke prijzen
- Corrie Sweers
Bestel
- Lianne Westerveld
2 dezelfde jurken besteld, in dezelfde maat. Helaas blijkt de ene jurk een stuk kleiner uit te vallen waardoor ik hem niet goed pas. Dus terugsturen, helaas komen de retourkosten voor mijn eigen rekening. Jammer dat ze hierin niet mee willen denken.
- Aleke Schalker-Baller
Fantastisch!