Mooi verpakt. Leuke boodschap op het kaartje met cadeautje! Wordt erg gewaardeerd!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Henriëtte van Loo
- Esmeralda Deneweth
Hoe kan ik nu een beoordeling schrijven als ik nog steeds de bestelling niet heb ontvangen!!!
Hoe zou je Mineralissima beoordelen?
- Jeannette
Snelle levering,
- Nelly Trossaert
Vlug bestelling gekregen en mooi verpakt
- Caroline
Goede producten, snelle levering!
- Danielle Bond schilder
Omdat het hele snelle levering is en prachtige make up heb.