Ik kon het al heel snel afhalen…1 was te klein dus het moest omgeruild worden! Geen probleem kon de volgende dag! Chapeau 👍
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Karin van der Stokker
- Kaatje
Geweldig weer. Hele mooie kleding met hele mooie kleuren
Hoe zou je Mini & More beoordelen?
- Annabel van Brussel
Top! Snel en netjes
- Petra Van Dijk
Goede kwaliteit, fijne prijzen, snel verzonden.
- Sanne
Snelle bezorging, mooie kleding, goede maten en leuke prijzen!
- Tijen Tuncay
Mijn pakket zou dinsdag 14:30-18:30 bezorgd worden. Ben ervoor thuisgebleven, waarna ik bericht kreeg dat het uitgesteld is. Dag later zou het in de middag/avond bezorgd worden (tijden weet ik niet meer, maar breed tijdsblok). Gisteren bericht gekregen dat het pakket 11:15-14:15 zou komen. Dus weer thuisgebleven. Om 14:09 nogmaals mail gecontroleerd, nog steeds zichtbaar bezorgmoment 11:15-14:15. Gisteren om 14:18 opnieuw bericht over dat pakket om 13:27 is afgegeven bij ophaalpunt. İk was 13:27 gewoon thuis en zie geen bezorger op mijn camera rond die tijd. Waar ging het mis?