Snel geleverd leuke prijzen. Ik schrok alleen beetje van de verzendkosten voor retourneren van 2 kledingstukken die te klein bleken te zijn. Had beter zelf kunnen proberen te verkopen. Omdat retour kosten voor eigen rekening zijn geef ik een ster minder. Ik snap dat er kosten gemaakt worden maar je een grote bestelling heb gedaan is dat wel erg jammer! En zou op de site iets duidelijker van te voren gemeld mogen worden!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- M Goossen
- Ester Camp
Leuke producten, goede service
Hoe zou je Mini & More beoordelen?
- Samantha Van Rosmalen
Snelle levering altijd tevredeb
- Joyce
Snelle en goede service. Contact via mail verliep snel en goed.
- Sharon
Super leuke vrolijke kleding en snel geleverd. Heel erg tevreden en we bestellen hier graag weer.
- Mandy Van Schijndel
Leuke kleding snel in huis