Snel geleverd en ze deden nog de adresgegevens controleren. Netjes verpakt ook. Zeker een aanrader!!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Irene Kraniotis
- Patricia Visser
Snel en netjes verzonden.
Hoe zou je Mini & More beoordelen?
- Dianne Vossenberg
Betaalbaar, snel geleverd, netjes verpakt, goede kwaliteit.
- Alain Gierke
I ordered from Germany, as a non-Dutch speaker. Everything was simple and intuitive. And when I was almost finished with the ordering process, I even saw a German translation. That would have made it even easier for me. I would gladly order here again if needed. Now I just have to wait for my package to reach my German address.
- Manuela
Erg goed, snelle levering kleding ziet er goed uit
- Marjon Hoondert
Ik ben heel tevreden over de snelheid en nette levering. Maar...ik heb 3 jongens t shirts van Petrol gekocht en nu is er 1 in de was geweest. Het lichtblauwe t shirt heeft nu donkere vlekken. Het lijkt erop dat de leuke rugbedrukking heeft afgegeven. Nu huiverig om de overige 2 shits te wassen.