Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2021


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
WK Home heeft 464 5 ster reviews 464
WK Home heeft 59 4 ster reviews 59
WK Home heeft 10 3 ster reviews 10
WK Home heeft 3 2 ster reviews 3
WK Home heeft 8 1 ster reviews 8

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Monika Wojcieszak

    Super meubels. Leuke prijzen

  2. Michel

    Vandaag salontafel besteld nu wachten dat hij komt.dus daarom nog geen 5* .als het allemaal ok is en geleverd dan el.en meschien volgende bestelling een eettafel maar dan geen ovalen en dressoir. Salontafel lijkt wat kleiner te zijn dan op foto .volgende bestelling meschien een bundel korting krijgen 😉😅😅tot zo ver de review . Snelle bezorging mvg michel

  3. Hoe zou je WK Home beoordelen?

  4. Marc

    Besteld en kon al vrij snel afhalen. Vriendelijk geholpen.

  5. Samuel

    Top kwaliteit voor een uitstekende prijs. Verder een prima service. Ik kom zeker terug. Een mooie tafel en dressoir aangeschaft. We zijn er heel blij mee

  6. Daley

    Vandaag mijn tafel en stoelen bezorgd en wat zijn wij er blij mee. Gaan er lekker van genieten… Ps bedankt voor de fantastische service en vriendelijke bezorger.

  7. Domenico

    Bij deze verkoper zal ik nooit meer een schroefje kopen, ik had een volledige eetkamer besteld bij deze verkoper en afspraken gemaakt over de verzendingskosten omdat er meubels waren dat moest bij besteld worden. De afspraken over de verzending was ik zou de eerste deel van de levering verzendkosten moet betalen en de tweede levering van de meubels zou dat op naam van bedrijf gaan dat waren de afspraken. Ik krijg de eerste deel van de meubels ontbraken voetjes Tafelpoten hadden de deuken inladen van de kast had kleurverschil ik had een e-mail gestuurd met de mankementen tot twee keer toe geen enkel antwoord, na een tijdje wachten ben ik de voetjes zelf gaan kopen. Er werd mij ook beloofd dat ik maar een maand moest wachten voor mijn tweede tweede gedeelte van de meubels ja hoor plotseling heb ik bijna 16 weken moeten wachten op mijn tweede deel van de meubels, en ja hoor ik heb ook tweede deel verzendkosten moeten betalen dat waren niet de afspraken. ik was woedend!!! opeens krijg ik een telefoon ik was te negatief in de e-mails, Ik had moeten bellen dan had het bedrijf altijd voor mij een oplossing gevonden, ze antwoordde niet op mijn mails ze laten de klanten in de steek en als de klant er worden worden dan moet de klant bellen en dan wordt een oplossing gevonden zogezegd, en wat zijn de oplossingen voor mijn problemen niets, 16 weken heb ik moeten wachten de voetjes van de meubels heb ik zelf moeten kopen de deuk oké de kleur kleur verschil van de laden werkt niet over gepraat verzendkosten moet ik zelf betalen de oplossing van het bedrijf was 0,000

    Reageer