Ik heb weer een geweldige service van een fijn bedrijf ervaren. WKHOME wat een fijn bedrijf. Al even geleden kocht ik het dressoir Dallas. Men was al zo vriendelijk de bestelling even “vast” te houden omdat ik in een verhuizing (nog steeds) zat en zit. Blijkt het tóch de verkeerde kleur te zijn. Wat was mijn teleurstelling groot maar na het aanhoren van mijn verhaal mocht ik het dressoir omruilen tegen de verzendkosten. Nou prima, altijd beter dan een meubel in de verkeerde kleur. Mensen wat ben ik blij. Gisteren werd het zonder mankeren omgeruild en nu in de goede kleur geleverd. Wat een service. TOPPIE!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- van Hagen Diny
- Ben
Tafel op de eerste plaats, de bestelling, een WK Home Ronde eettafel 110 mangohout Vigo. Dit is een prachtig meubel stuk. Het Mango houten tafelblad is schitterend bewerkt, niet vlak en glad, maar juist een golvend effect, wat het een schitterend industriële look en feeling geeft. Het stalen onderstel is solide en bestaat uit twee delen. Het monteren is een fluitje van een cent. Binnen 15 minuten gebruiks klaar. Het geheel was zorgvuldig in twee pakketten verpakt. De service ... In een woord TOP. Een mail over de bezorgung werd gelijk beantwoord. De gemaakte afspraak en aflevering werd boven verwachting uitgevoerd. Al met al ben ik zeer tevreden en kom ik zeker terug. Absoluut een aanrader!!
Hoe zou je WK Home beoordelen?
- C.Geerdink
Wij hebben een tafel gekocht, maar het blad die wij kregen was echt niet mooi afgewerkt.. Allemaal vlekken in het blad. Bij wkhome geven ze aan dat het in het blad hoort en dat dit kan bij een houten blad. Wij hebben meerdere houten meubels, ben me bewust van onevenheden. Maar dit is echt een lelijk blad. Na contact kunnen we het artikel ruilen of retourneren voor een bedrag van €59. Tot zo ver de gerantie voor een mooi product.
- Samira Buzhu
Duurde wel langer dan verwacht (vrijdag besteld, woensdag in huis). Verder prima.
- Marijke Schiffmacher
Zeer snelle levering
- Jessica Ter Voert
Snel geleverd