Super leuk!!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Murielle Snijders
- Dex de Hond
Geweldige manier van communiceren, leuke teksten en ideeën. Erg goed over nagedacht.
Hoe zou je Notzohot beoordelen?
- Yaim Berends (de hond)
Levering na twee dagen. Echt een mooi ingepakt pakketje en een leuke handgeschreven kaart erbij! De botjes werden ook met tevredenheid door de hond ontvangen. Ik raad deze webwinkel zeker aan
- Jolien
Super service en een erg blije hond
- Mirjam
Vriendelijke personeel, snel bezorgd en erg leuke kado!
- Ineke Streefland
Vertrouwen en snel. Leuk ingepakt.