Zo’n leuk pakket!! De hond van mijn zus was geopereerd en dit cadeautje was daarna echt perfect. Heel snel geleverd en hoe lief dat ze het kaartje wat ik er bijgevoegd handgeschreven hadden. De snacks vielen heel erg in de smaak. Iedereen was er heel blij mee het maakte de situatie toch wat beter. Ik ga hier zeker vaker bestellen en raad het iedereen aan!!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Marion van Wijk
- Nicky
fijne collectie producten, snelle verzending en super leuk handgeschreven kaartje. Kom zeker terug!
Hoe zou je Notzohot beoordelen?
- Jan
Prima service en we hebben gelachen om 'Huub'!
- Cateye
Origineel cadeau voor een betaalbare prijs. De ontvanger was een hond, die was er blij mee. En haar bazin vond het geweldig.
- Evelien van den Hoogen
Het pakket werd veel te laat bezorgd. Was een verjaardag kado.
- Miranda
De hond vond het superlekker! Snelle verzending en goede communicatie. Top!!