De plek voor te leuke brievenbuspakketjes voor de hond. Ze doen er een handgeschreven kaartje bij. Super tof. Bedankt weer voor jullie fantastische service!!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Sharon
- M
ontzettend leuk verpakt !!! dit bedrijf is een aanrader, toppie. Ook snelle levering. Klein puntje is dat het pakketje door brievenbus kon maar als pakket verstuurd is.
Hoe zou je Notzohot beoordelen?
- Jaap de Molennaar
Lampje werkt goed onder alle weersomstandigheden en is oplaadbaar is wel prijzig en gaat niet superlang mee!
- Jolanda Batenburg
Goede service. Gelijk reactie op vragen.
- Freddy
Bestelde rond 16:00 of wat later en was positief verbaast dat bestelling toch de volgende dag al bezorgd werd. Geweldige service . Lampje ook heel goed , stevig en brand fel.
- Pucky steenwijk
Snel en erg keuk