Mooi en snel geleverd !
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Janneke
- Hester Huisman
Prachtige jurk, maar helaas te lang voor mij.
Hoe zou je The-Twosisters beoordelen?
- Corina Giesbers
Het pakketje was verpakt als een cadeautje. Het was een feest om uit te pakken. Er zat ook nog een presentje bij. Het was heel speciaal.
- Esther Plezier
Ben super verrast over hoe alles verpakt wordt. Voelde me verwend😁
- Maria
Snel geleverd, precies zoals op de foto, hele leuke zomerse jurk. Leuke , lieve benadering.
- Erica De Gooyer
Super service, snel in huis, leuk ingepakt met lief briefje, top jurk, hele mooie stof, jammer dat het nog geen zomer is 😉 Leuk ingepakt met lief bedankje, heel persoonlijk, dank je wel 😊🫶 Hier is klant koning!🍀