Heel persoonlijk, kaartje er bij
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Carolien Hartog
- Suzanne van T
Een echte verrassing. Mooi ingepakt met een lief kaartje en klein kadootje erbij. Verwennerij! En natuurlijk prachtige vrouwelijke kleding!! Blij mee. Dank !! 💕
Hoe zou je The-Twosisters beoordelen?
- Anoniem
Prachtige jurk en uitstekende service!
- Nathalie van Delft
Gave jurk, zeer lief en mooi verpakt. Snelle verzending.
- Els Bontes
mooie kleding en de persoonlijke touch waardeer ik enorm
- Debora Pit
Prachtige kleding , prachtig in gepakt het is net of je een cadeau aan het uit pakken bent. Super snel geleverd. Je krijgt nog een super leuk kaartje en en extra cadeautje bij. Ga zeker vaker bestellen.