De rok die ik had uitgekozen, bleek niet meer aanwezig te zijn. Ik heb toen een andere moeten kiezen. De jurk was in de verkeerde kleur toegestuurd. Alles is wel goed opgelost gelukkig.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Jeanette
- Sandy van Gijn
Snelle levering, er zat een handgeschreven kaartje in en een leuke trinket.
Hoe zou je The-Twosisters beoordelen?
- Nynke Busschers
Een cadeautje om te mogen ontvangen! Het zit fijn en het heeft een fijne zachte stof. Het knopen is een experimenteren wat het meest praktisch en prettig is.
- Jacqueline
Snelle levering, mooie rok! Ik ga zeker vaker bestellen.
- Sandra
Zeer klantvriendelijk en heel mooi verpakt.
- Anneke Vinke
Snelle en goede levering, met aandacht ingepakt met handgeschreven kaartje erbij, heel fijn.