Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2021


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
The-Twosisters heeft 4007 5 ster reviews 4007
The-Twosisters heeft 328 4 ster reviews 328
The-Twosisters heeft 31 3 ster reviews 31
The-Twosisters heeft 17 2 ster reviews 17
The-Twosisters heeft 13 1 ster reviews 13

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Denise

    Mooie sieraden, snelle service en leuk verpakt!

  2. Suzan

    De jurk was opgerold in de verpakking en kwam ontzettend verkreukeld aan. Toen ik hem terug wilde sturen las ik de voorwaarden en door de toon kreeg ik het idee dat ik mijn geld sws niet terug zou krijgen. Ik heb de jurk dan maar gehouden maar zal niet weer wat bestellen.

    Reageer
  3. Hoe zou je The-Twosisters beoordelen?

  4. Patricia

    Snel geleverd en mooi verzorgd ingepakt. Echt een kado.

  5. Mirjam van Wijk

    Een winkel met een goed verhaal. Kunnen anderen nog wat van op steken.

  6. yvonne

    Levering was snel en jurk werkelijk waar een sprookje ,alleen voor mij te lang dus retour gedaan en ook dat ging goed en terug betaling was ook erg snel .. Ik ga nu voor de rok versie van de jurk en ga twosisters zeker overal aanbevelen ..

  7. Frederique

    Zelden zoveel liefde! Wat ze op hun webshop zetten is de waarheid. Ik heb mijn bestelling binnen de 24u ontvangen (in België) en zelden met zoveel plezier opengemaakt. De dankbaarheid, de zorgvuldigheid waarmee het ingepakt is, geeft zo'n voldoening. Het cadeau dat je jezelf geeft is dan ook volledig volgens de uitleg (maat, referentie, kwaliteit van de stof, zelfs iets strakkere mauwen!) Op en top vrouw(elijk) en eerlijk. Heerlijk om dit nog te mogen meemaken in deze wereld. Wetend dat ik ook nog eens een project hiermee steun maakt een aankoop compleet. Top webshop, top service, top sisters! Dank je wel om dit met ons te delen!💕🙏😄