Hele fijne ervaringen met mijn bestellingen van the two Sisters. Mooie en eerlijke producten.,goede communicatie .En met liefde ingepakt.Altijd weer een kadootje om uit te pakken.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Esther
- Sanne Van dieren
Snelle levering en wat een feestje om alles uit te pakken en te kunnen passen. Geweldige jurken.
Hoe zou je The-Twosisters beoordelen?
- Eva
Fijne, snelle service en prachtige jurken en kimono's!
- Tilly Nieuwstraten
Leuke kleding ( bijzonder ) ❤️
- Sandy
Eerlijke jurken én dragen geweldig!
- Noortje
Prachtige jurk, mooie kwaliteit stof, vloeit om je lichaam, ontzettend tevreden! De levering werd met veel liefde ingepakt en rook heerlijk