Lieve mensen
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Martina de Pater
- Daniëlle
Gaven snel antwoord op mijn vragen. En ik ben erg blij met mijn aankoop.
Hoe zou je The-Twosisters beoordelen?
- Gabriëlle Besteman
Mooi met aandacht verpakt en bezorgd. Het wordt snel geleverd en het product had een hoge kwaliteit.
- Mieke Van der Weehe
Snel en mooie jurk prachtig !!!❤
- Arina
Bestellen ging makkelijk en vlot Top werd vlot geleverd en het is een mooie top. Ben er blij mee. Waarom dan toch "maar" 4 sterren omdat het aantal mailtjes en reclames naderhand (via social media en mail) werkelijk enorm is en dat vind ik echt heel vervelend. Ik ga daar echt niet eerder van bestellen. Dusb het merk, de service en het product wat ik heb. Top. De overload aan reclame. Not so much....
- Wil
Prachtige rok en oorbel en super service, erg blij mee!!