Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2021


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
The-Twosisters heeft 4007 5 ster reviews 4007
The-Twosisters heeft 328 4 ster reviews 328
The-Twosisters heeft 31 3 ster reviews 31
The-Twosisters heeft 17 2 ster reviews 17
The-Twosisters heeft 13 1 ster reviews 13

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Melina

    Mooie jurk van fijn materiaal, goede pasvorm en fijn dat een deel naar een goed doel gaat!

  2. Minneke De Ridder

    Deze lieve dames geven een geweldige service en staan klaar voor hun klanten. Fantastisch, als we overal zo'n service krijgen, het zou de wereld nog veel mooier maken 🙂

  3. Hoe zou je The-Twosisters beoordelen?

  4. Saskia Kramer

    Afgelopen week heb ik een van de zijde rokken gekocht en ik ben ontzettend blij met mijn aankoop. De kleur is nog mooier dan ik gehoopt had! Het idee dat er van elke rok maar 1 is, dat ik een kleine ondernemer heb gesteund die tevens een deel van de opbrengst doneert aan minderbedeelden in India, maakt het de aanschaf méér dan waard. Ik kreeg bij mijn liefdevol ingepakte bestelling een hand geschreven kaartje en zijde tasje. Dit soort kleine dingen maken het dat het uitpakken écht als een cadeautje voelt. Dit was mijn eerste aankoop bij Two sister maar zéker niet de laatste.

  5. Vonne

    2 prachtige jurken en een rok besteld, wel wat huiverig want je weet het tegenwoordig echt niet meer. Begon al met het uitpakken van de roze bescherming two sisters zak💕en de prachtig in roze vliegerpapier ingepakte pakjes die daar uit kwamen met met lieve kaartjes en wasbeschrijving en persoonlijk liefdevol kaartje waardoor je meteen blij word en je geliefd voelt, en waren de jurken en de rok, heel mooi, toen het passen, met echt, gaat dat passen, borsten, heupen maat 42/44 en het paste allemaal precies. Zo blij mee.💕

  6. Froukje Cnossen

    Mooie producten, snel geleverd.

    Reageer
  7. Femmeke Knol

    Geweldig snel, en zo mooi ingepakt met een lief kaartje erbij. De jurk staat prachtig. Kan niet wachten hem te dragen.

    Reageer