Mooie jurk van fijn materiaal, goede pasvorm en fijn dat een deel naar een goed doel gaat!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Melina
- Minneke De Ridder
Deze lieve dames geven een geweldige service en staan klaar voor hun klanten. Fantastisch, als we overal zo'n service krijgen, het zou de wereld nog veel mooier maken 🙂
Hoe zou je The-Twosisters beoordelen?
- Saskia Kramer
Afgelopen week heb ik een van de zijde rokken gekocht en ik ben ontzettend blij met mijn aankoop. De kleur is nog mooier dan ik gehoopt had! Het idee dat er van elke rok maar 1 is, dat ik een kleine ondernemer heb gesteund die tevens een deel van de opbrengst doneert aan minderbedeelden in India, maakt het de aanschaf méér dan waard. Ik kreeg bij mijn liefdevol ingepakte bestelling een hand geschreven kaartje en zijde tasje. Dit soort kleine dingen maken het dat het uitpakken écht als een cadeautje voelt. Dit was mijn eerste aankoop bij Two sister maar zéker niet de laatste.
- Vonne
2 prachtige jurken en een rok besteld, wel wat huiverig want je weet het tegenwoordig echt niet meer. Begon al met het uitpakken van de roze bescherming two sisters zak💕en de prachtig in roze vliegerpapier ingepakte pakjes die daar uit kwamen met met lieve kaartjes en wasbeschrijving en persoonlijk liefdevol kaartje waardoor je meteen blij word en je geliefd voelt, en waren de jurken en de rok, heel mooi, toen het passen, met echt, gaat dat passen, borsten, heupen maat 42/44 en het paste allemaal precies. Zo blij mee.💕
- Froukje Cnossen
Mooie producten, snel geleverd.
- Femmeke Knol
Geweldig snel, en zo mooi ingepakt met een lief kaartje erbij. De jurk staat prachtig. Kan niet wachten hem te dragen.