Er is een gat in de rok. Het is ook geen warm rood, maar eerder bruin rood.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Renate
- Cynthia Dorrestijn
Ik zocht een fairtrade rok tot aan de grond en met de wijdte van een dubbele cirkelrok. Dat is precies wat ze bieden hier. De pasvorm van deze rok is geweldig voor mij. Met 162 lengte en gewoon gewicht eerst 90 cm geprobeerd. Die zat perfect, maar ik twijfelde of de rok nog tot de grond zou vallen na het wassen. Ingrid heeft goed meegedacht. Nu heb ik een rok van 100 cm. Ik draag deze tot hoog in de taille (nog ongewassen) en dat gaat net goed. Waarschijnlijk zit deze nog beter na het wassen. Het proces van ruilen ging uiteindelijk naar tevredenheid. Ik koos voor 'shoptegoed' in plaats van cashback en toen werden er bij het afrekenen verzendkosten gerekend. Na kort contact zijn de verzendkosten teruggestort. Bij cashback had ik immers gratis verzenden gehad. Heel netjes!
Hoe zou je The-Twosisters beoordelen?
- Nienke H
Prachtige gouden oorhangers
- Karola Lefeber
Zeer klantvriendelijk, eerlijk product en superservice
- Alexandra Das
Sympathiek bedrijf, mooi verhaal, mooie kleding
- Myriam
Gisteren besteld en vandaag kreeg ik een mooi pakketje thuis, mooi en verzorgd ingepakt met een extra cadeautje plus lief kaartje. Dit was de tweede keer dat ik hier bestelde en ook dit keer kan alleen maar heel positief zijn over zowel de kleding als de service. Ik ben fan. Dank je wel Two Sisters