Mooie kleding. De service meer dan goed en met persoonlijke aandacht. Klasse!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Helena Prosperi
- Gijsje van Mol
Een mooie collectie kleding,tegen schappelijke prijzen
Hoe zou je The-Twosisters beoordelen?
- Annelies Nieuwenhuis
Fijne stoffen en mooie kleding. Past zoals aangegeven.
- Dorine
Hele mooie stoffen, mooi design, voelt heel prettig om te dragen. Prettig contact, zowel de mens als de stoffen/kleding wordt met respect en liefde behandeld. Ik ben heel blij met mijn aankopen. dankjewel
- Charlotte
Mooie omslagdoek. Snelle verzending.
- SS
Super snel ontvangen, alles netjes verpakt