Topservice en kwaliteit. Mooi en persoonlijk verzonden.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- anoniem
- Iris
Mooi materiaal voor een eerlijke prijs, op tijd geleverd en met liefde en zorg ingepakt.
Hoe zou je The-Twosisters beoordelen?
- Jeanette Grimmius
Moet even naar je lichaam vormen. Zit dan als gegoten.
- Ingrid Hiemstra smit
Snelle levering, prachtige rokken 🥰
- Marieke Bloemendal
Prachtige rokken!!! Zéér snelle levering. Mooi verpakt en ook het geschreven kaartje erbij geeft een extra persoonlijke toets.
- Saskia Smit
De door mij gekochte rok was prachtig ingepakt en met een persoonlijke kaart erbij was ik blij verrast!