Een feestje om je bestelling te ontvangen en openen
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Simonet
- Monique Crolla
Echt geweldige service. En bedankt voor de mooie boodschap. De brief zal ik goed bewaren. 👍❤️
Hoe zou je The-Twosisters beoordelen?
- Aletta Tielrooy
Goede prijzen. Persoonlijk berichtje bij de bestelling. Heel leuk!
- Christa Hart
Prachtig ingepakt en een persoonlijk berichtje erbij; daar wordt je vrolijk van.
- Marian De bont
Snelle service
- Cynthia Collet
Mooie kwaliteit kleding, persoonlijke noot bij de bestelling. Veel zorg en aandacht besteed. ik kom zeker terug als klant. Namasté