Ik zou de webwunkel aanraden vanwege de bijzondere kleding en sieraden, de snelle verzending, het goede doel wat zij met de kleding en sieraden steunen. Kleding met liefde gemaakt , ingepakt en verzonden
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Ria Dupont van Rheenen
- Louise Deswijzen
Super kwaliteit word meteen te woord gestaan via de shhat producten zijn precies zo als beschreven .ik ben er super tevreden en gelukkig mee ern echte aanrader
Hoe zou je The-Twosisters beoordelen?
- Laura Busselot
Snelle service
- Kelly Penné
Super goede service, lieve sisters. Ik ben super blij met mijn artikel en ik zal zeker nog bestellen bij hun. 💖
- Lia Schildmeijer
Keurig verzorgt en mooi ingepakt
- Alita Boonstoppel
Mooie spullen met een waardevolle achtergrond!