Mooie kleding, verzorgd verpakt en opgestuurd.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Andrea Oostdijk
- Rieneke Gerrits
Snelle afhandeling en bezorging.
Hoe zou je The-Twosisters beoordelen?
- Joke Timmerman
Voor de mooie services en de liefde waarmee ze hun job doen! Een persoonlijke kaartje bij de bestelling en de manier hoe mooi en liefdevol ingepakt! De kleren zijn prachtig en van goede kwaliteit 😍. Met dank aan het team 💓
- Susana
De kleding is super mooi en van super goede kwaliteit!!! Echt aanraders!
- Francien Pieterse
Snelle levering en zo leuk en persoonlijk gebracht ook door de dames van two sisters middels verpakking
- Mariken Stoutmeijer
Bijzondere items en sympathieke doelstelling