Omdat het een ontzettend mooi en warm persoonlijk bedrijf is. Je ontvangt de schitterende kleding als een waar cadeautje, met een extraatje, een lief woord en een kaart. Ook nog eens ontzettend snel. En de service is ook top en heel persoonlijk! L💕ve it.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Sandra 💖✨
- Gaby de Wilde
Het is een feestje om het pakket te ontvangen. Zo persoonlijk en een hele snelle levering.
Hoe zou je The-Twosisters beoordelen?
- Yve
Snelle levering, persoonlijke service and super leuke enthousiaste meiden met het hart op de juiste plaats, eindelijk een online winkel die in all opzichten goed is, en liefdevol. Daar hou ik van !
- Miranda Patty-Meijer
De bestellingen zijn altijd prachtig verpakt....maar wat belangrijker is....je krijgt ook gewoon prachtige spullen.... Ik ben zo blij met de aandacht maar ook met de kwaliteit van alles .. Je krijgt waar voor je geld en je hebt dan ook iets aparts...iets unieks ...en elders op deze wereld zijn er vrouwen die hier hun gezin van kunnen onderhouden.... Ik hou van de 2Sisters..
- Annet van Stek
Two Sisters heeft een duidelijke omschrijving van de kleding met de afmetingen per kledingstuk, kwaliteit precies zoals vermeld, en wat erg leuk is, de producten zijn verpakt als een cadeautje met een persoonlijke boodschap erbij!
- Regina Ellents
Snelle levering. Mooie produkten voor goede prijs. Goede, vriendelijke service.