Keurig bezorgd fijne service.......TOP.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- J Van Riel Derksen
- Maris Vereijken
Mooie en fijne kleding die met liefde is ingepakt en verzorgd .
Hoe zou je The-Twosisters beoordelen?
- Ilona de la Ruelle
Leuke website, vlotte verzending, lief kaartje en kadootje erbij. En de kleding zit als gegoten!
- Susanne
Geweldig mooie producten! Echt een feestje om de bestelling te ontvangen. Met veel liefde ingepakt. Dank lieve zusjes!
- Marise Zengerink
Super snelle en goede service!
- Michelle Vrolijk
Ik heb een aantal prachtige omslagdoeken bij The-Twosisters besteld: ze werden snel geleverd, waren heel mooi verpakt en de kwaliteit en kleurstellingen zijn top! Ik kan dit bedrijf van harte aanbevelen.