Hele mooie kleding en verpakt als kado met een lief briefje. Daar wordt een vrouwenhart blij van
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- B Sluijs
- Diana Kuijpers
Snelle en goede service. Vriendelijk. Mooi ingepakt pakketje. Mooie kleding.
Hoe zou je The-Twosisters beoordelen?
- Miriam van de Klundert
Snel geleverd, ondanks probleem met post nl. Netjes een mail over gekregen van two sisters. Poncho was mooi en zorgvuldig ingepakt.
- Hebe Verrest
Snel, correct en met persoonlijke touch!
- Lieke Winkelhuis
super mooie duurzame producten
- A Borsboom
Ja super leuk ingepakt met liefde ! Ben altijd erg blij met hun producten. Ze zijn ook wat de foto’s laten zien