Persoonlijke service, snelle levering, een cadeautje om te krijgen zo mooi verpakt! En mooie kwaliteit van de kleding. Bovendien ook nog fair! Alle reden om hen aan te raden dus!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- maria la mela
- Hannah Bax
Snelle verzending en alles wordt mooi verpakt met 'n handgeschreven berichtje op de pakbon. Echt 'n cadeautje om te ontvangen
Hoe zou je The-Twosisters beoordelen?
- Kathleen Janssens
Snelle levering. Met veel zorg een liefde verpakt . Een Leuke persoonlikle attentie en een extra cadeautje. Ik was zeer angenaam verrast. 🧡❤🧡
- Silvia Tijssen Ros
Wauw wat een mooie kleuren! echt de kleur die weergeven wordt. Snel binnen, leuk verpakt. Heb niet meer maatje 36,38,40,42....maar het staat mij nog heel goed..lekker comfortabel.
- Jantje Jonkman
Snelle levering
- Claudia van Eijk
Goede kwaliteit, super service