Goede beschrijving van de maat (soms staat er tot mt 42/44 met de reden bijvoorbeeld krappe mouw. Ik kan dan inschatten of dit wel of niet past bij mijn lijf), mooie kwaliteit producten. Vlotte levering van prachtig liefdevol ingepakte pakketjes met persoonlijke notitie. Echt nog niets mooiers meegemaakt.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Judith Verpoorte
- Winnie van Vegchel
Snel, goed
Hoe zou je The-Twosisters beoordelen?
- Marijke Prince
Zo práchtig verpakt en met n lieve persoonlijke boodschap en supersnelle levering❣en een topjas😍
- Monique Schaminee
De goede service maar ook de vriendelijkheid van de eigenaren. Heel prettig!
- Laura Bovenhorst
Met liefde verpakt!
- Gitte Feringa
Goeie service aardige mensen. Pakketjes worden met liefde en zorg ingepakt