Ik was blij en verrast door de kwaliteit van de kleding, ze straalt gewoon liefde uit, dat voel je. Ik deed het aan en wilde ze niet meer uit trekken. Heel mooi, de kleuren nog dieper dan op de foto. Snelle levering, prachtig ingepakt en een lief persoonlijk handgeschreven berichtje erbij.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Ferieke Giethoorn
- Stieneke Barlagen
Geweldige service Mooie spullen
Hoe zou je The-Twosisters beoordelen?
- Veronica Landkroon
Heel liefdevol met alles de directheid, het vlotte leveren, met hart en ziel voor hun bedrijf Chapeau. Vera Landkroon.
- Lisanne van der Zouwen
Super mooie producten, mooi verpakt en snel bezorgd.
- moon Luijsterburg
leuke kleding
- CA Breed
Zulke mooie spullen! Heel snel geleverd, attent verpakt. Zeer tevreden!