Fantastisch! Hoge kwaliteit met liefde gemaakt, ingepakt en ontvangen.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Lieke Spiegelenburg-wilmans
- Nathalie Breukers
Mooie, duurzame kleding voor een redelijke prijs. Je krijgt ook altijd een persoonlijke boodschap. Ja, dit is een leuke (online) winkel.
Hoe zou je The-Twosisters beoordelen?
- Nancy Vanhoucke
Hele, fijne sjaal besteld. Snel geleverd.
- Janet Stuij
Unieke kleding ook voor de wat grotere maten. Top.
- Angela Kluitman
Snelle levering met een persoonlijk woordje. Was erg prettig.
- Mirjam Van der Linden
Snelle verzending en mooie kwaliteit. Als erg mooi en lief pakketje verzonden.