Mooie artikelen, super service en net dat beetje meer waardoor je met een lach je bestelling uitpakt
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Francisca Van Hees
- Corina Brand
zo doorgaan
Hoe zou je The-Twosisters beoordelen?
- Corien oever
Snelle levering
- Welmoed Huitema
Snelle levering en mooie, fijn zittende kleding. Super!
- Els van der Bij
Hele goede kwaliteit!
- Birgit Van Veen-harfterkamp
Hele goede service, telefonisch contact omdat er iets met de bestelling was dus eerst overleg gehad wat ik wilde. Een persoonlijke boodschap bij de bestelling, mooie kleding en wat ruíkt het lekker! I'll be back :)