Bestelling komt super snel en prachtig ingepakt binnen. Een echt cadeautje. Geweldig mooie kleding die eerlijk en puur is. Je voelt je op en top vrouw en fijne materialen. Zelf al enkele mooie kledingstukken besteld en gedragen. Voelt zo mooi en fijn om te dragen...
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Christel Slor
- Maria
Supermooie kleding,geen saaie 13 in dozijn,ga zeker vaker bestellen hier
Hoe zou je The-Twosisters beoordelen?
- Suzie Louis
Snel verzonden, netjes verpakt met een handgeschreven bericht. Thanks ^^ erg blij met alles.
- Dymphna van der Linde
Mooie aparte kleding. Goede kwaliteit.
- Tamara Hensen
Voor het eerst besteld...wat een mooi product...de onsie...past perfect. Wat vooral lief is is de persoonlijke noot op een brief
- Yukiko Spaan
Ze zijn altijd snel met leveren van prachtige spullen. De service is ook prima. Het enige wat ik nog mis is een goede retourservice als je de verkeerde maat hebt. Nu ben je de verzendkosten kwijt om het product terug te sturen.