Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2021


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
The-Twosisters heeft 4007 5 ster reviews 4007
The-Twosisters heeft 328 4 ster reviews 328
The-Twosisters heeft 31 3 ster reviews 31
The-Twosisters heeft 17 2 ster reviews 17
The-Twosisters heeft 13 1 ster reviews 13

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Christel Slor

    Bestelling komt super snel en prachtig ingepakt binnen. Een echt cadeautje. Geweldig mooie kleding die eerlijk en puur is. Je voelt je op en top vrouw en fijne materialen. Zelf al enkele mooie kledingstukken besteld en gedragen. Voelt zo mooi en fijn om te dragen...

  2. Maria

    Supermooie kleding,geen saaie 13 in dozijn,ga zeker vaker bestellen hier

  3. Hoe zou je The-Twosisters beoordelen?

  4. Suzie Louis

    Snel verzonden, netjes verpakt met een handgeschreven bericht. Thanks ^^ erg blij met alles.

  5. Dymphna van der Linde

    Mooie aparte kleding. Goede kwaliteit.

  6. Tamara Hensen

    Voor het eerst besteld...wat een mooi product...de onsie...past perfect. Wat vooral lief is is de persoonlijke noot op een brief

  7. Yukiko Spaan

    Ze zijn altijd snel met leveren van prachtige spullen. De service is ook prima. Het enige wat ik nog mis is een goede retourservice als je de verkeerde maat hebt. Nu ben je de verzendkosten kwijt om het product terug te sturen.