Prachtige kleding, snelle service. Heel mooi ingepakt, echt een cadeautje
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Tineke De Haan
- Saskia van Poppel
Ik ben een heel tevreden klant!
Hoe zou je The-Twosisters beoordelen?
- Katie Fack
super toffe rok, zeer vlugge levering, en een heel vriendelijk briefje erbij
- Ganna van den Hoek
Omdat voor mij de aandacht voor deze activiteit voelbaar is. Het is een heel mooi initiatief om ons vrouwen te verbinden. Dat is wereldwijd noodzakelijk naar mijn idee.
- Dieuwke van Vliet
Snelle levering ,met aandacht verpakt. Lieve woorden, onder de indruk !!!!!!!! Mooie kleding , sieraden enz.
- Alinda ter Keurst
Snelle levering en een lief berichtje erbij