Persoonlijk, reageren snel op mail, gewoon super!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Elke van Dijk
- Mascha Schuerman
Prachtige kaftan, zo erg blij mee! Bedankt
Hoe zou je The-Twosisters beoordelen?
- Eva Vleeskruyer
Prachtig product, met persoonlijke aandacht ingepakt, je voelt je echt verwend!
- Petra spoor
Een snelle levering van prachtige kleding. Het persoonlijke briefje erbij maakt je dag helemaal goed. Bedankt.
- Marielle
Vriendelijke klant gerichte service. Reageren snel op email. En de kleding is mooi en duurzaam. Al meerdere keren besteld en steeds weer blij met het pakketje, wat met zorgvuldig en lievevol is ingepakt.
- Nicole Ramselaar
Fijne service. Goed verpakt, snel verzonden. Top!