Super fijn. Prachtig ingepakt. Snelle service
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Saskia Van den Broek
- Anna Laan
Ten eerste hebben ze prachtige kleding. Handgemaakt in kleine ateliers. Snelle levering, de maten zijn goed voor ons Nederlanders, en je krijgt het prachtig verpakt thuis met een handgeschreven tekst. Eerlijk gezegd kreeg ik daarvan een brok in mijn keel. Een persoonlijk cadeau erbij. Ja zeker weten, ik ben fan.
Hoe zou je The-Twosisters beoordelen?
- Magda Hameleers
Mooie eerlijke produkten. Snelle levering.
- Mascha Bartos
Persoonlijk bericht en steunen goed doel
- Manuela Warnken
Snelle verzending, prima kwaliteit
- Marie-Anne Maas
Mooie duurzame kleding waarbij je ook nog eens je eigen steentje bijdraagt