Heel goede service! Het was heel mooi als kadootje ingepakt en ook het persoonlijke briefje was echt top.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Bea Capelle
- Alida Koolstra-Bruining
Snelle levering, weer perfect leuke post ontvangen, zeer klantvriendelijk :D
Hoe zou je AnderWereld beoordelen?
- henny de wolf
snelle service gewoon goed!
- Joyce van Rosevelt
Snelle levering, pakket was goed verpakt. Helemaal blij met de inhoud.
- Pamela
Boek goed verpakt. Persoonlijke noot vd verkopers.
- Lonneke Hoogerheide
Leuke goodies, goed ingepakt en snelle service